פנייה לשירות לקוחות
לתשומת ליבכם, עקב עומס במוקד, לא נוכל באופן זמני לקבל שיחות טלפוניות. עמכם הסליחה.
מענה מנציג יינתן במהלך שעות פעילות המוקד - ימים א' - ה' 8:00-18:00. יום ו' - 9:00-14:00
בכדי לפנות לשירות הלקוחות, אנא בחרו תחילה את נושא הפניה:
-
כתובות הסניפים ושעות פעילותם
לרשימת הסניפים המלאה ושעות הפעילות לחצו כאן
-
בירורים לפני ביצוע הרכישה
-
שאלות לגבי מוצרים וזמינותם במלאי
באתר KSP ניתן לבדוק במהירות ובקלות את זמינותו במלאי ברגע זה של כל מוצר בכל אחד מהסניפים. האתר שלנו מתעדכן בכל רגע! אם לא מצאת באתר את המוצר שאת/ה מחפש/ת, כנראה שאינו קיים במלאי...
לידיעתך, במידה והמוצר לא זמין בסניף מסוים, ניתן לבצע הזמנה אינטרנטית ולבקש איסוף של המוצר בסניף הרצוי.
ניתן להיעזר במדריך מטה. שמסביר כיצד לבדוק מלאי באתר.
לא בטוח/ה אם המוצר עונה על הצרכים שלך? באתר תמצא את התכונות והמפרט הטכני המלא של המוצר. באם המידע באתר אינו מספק, ניתן לגשת לאחד מסניפי KSP ולהתייעץ עם איש מכירות במקום.
מדריך לבדיקת מלאי-
בראש הדף בצד ימין יש לבחור את הסניף הרלוונטי.
-
בעמוד מוצר, אותו תרצה לקנות, ניתן לראות האם המוצר זמין באותו סניף ספציפי. האתר מתעדכן כל כמה דקות לגבי המלאי בכל הארץ.
-
בנוסף, ניתן לבדוק מלאי גם בסניפים אחרים בלחיצה על כפתור "בדוק בסניף אחר"
-
בראש הדף בצד ימין יש לבחור את הסניף הרלוונטי.
-
תהליך ההזמנה
מצאת את המוצר שאת/ה מעוניינ/ת בו? נהדר!
פשוט נכנסים לעמוד המוצר ובודקים באיזה סניף הוא זמין לרכישה מיידית
המוצר שרצית לא זמין בסניף ליד הבית? לא קרה כלום. תוכל/י להוסיף אותו לעגלה, לסיים את ההזמנה ולבחור באיזה סניף תרצה/י לקבלו.
לא בא לך לצאת מהבית? אין בעיה, נדאג ששליח יבוא עם המוצר עד אליך, כמה שיותר מהר!
שים/י לב, זמני האספקה שיופיעו בתהליך ההזמנה מתעדכנים בהתאם למוצר/ים שבחרת (ובד"כ קצרים יותר ממה שרשום).
עם זאת, זמני האספקה לישובים מרוחקים המופיעים ברשימה, עלולים להיות ארוכים יותר מפרק הזמן אליו אנו מתחייבים בתהליך ההזמנה באתר.
אפשרויות התשלום ב-KSP - כפי שמפורט בתקנון
-
הזמנה או שיריון באילת
מתכנן/ת ביקור באילת? באפשרותך להזמין מוצרים לפני הגעתך לאילת והמוצרים ימתינו עבורך בסניף. פשוט בחר/י את המוצרים שברצונך לרכוש באילת ובחר/י באפשרות "איסוף באילת" בעגלת הקניות. ניתן להעזר במדריך מטה.
לא הצלחנו לענות על שאלתך? באפשרותך לפנות אלינו.
קיבלת הודעה כי לא ניתן לבצע שריון על מוצר מסוים? לצערנו, לא ניתן יהיה לרכוש אותו באילת...
האם אפשר להעביר תשלום מראש? לא. התשלום יבוצע פיזית בחנות באילת, באמצעות כרטיס האשראי של הרוכש ובהצגת תעודת הזהות שלו.
בעת פתיחת ההזמנה יש לעדכן כרטיס אשראי כאמצעי ביטחון בלבד.
לאחר סיום ההזמנה יש להמתין לקבלת הודעת אישור ואיסוף מהסניף! תתחדשו!
לתשומת לבכם, בשל עומס הפניות הגדול, משך זמן עד מתן מענה עלול להגיע למספר שעות.
תוכל/י להתכתב איתנו בווטסאפ בקלות וביעילות!
או לחילופין
מדריך להזמנה באילת
- בעמוד הראשי של האתר, יש לבחור את הקטגוריה הרצויה
- לדוגמא, כאשר נבחר "סט מקלדת ועכבר אלחוטי" - נגיע לעמוד המוצרים של אותה קטגוריה. בעמוד זה יש לבחור את המוצרים הרצוים וללחוץ "הוסף לסל"
- לאחר לחיצה על כפתור "הוסף לסל" יש ללחוץ על כפתור "עבור לעגלה"
- בעגלת הקניות, יש ללחוץ על כפתור "סיום הזמנה"
- בעמוד הבא יש לבחור "איסוף באילת"
- בחלון שנפתח יש ללחוץ על כפתור "אישור"
- כעת נעבור שוב לעגלת הקניות ויש ללחוץ על כפתור "בקשה לשיריון מלאי"
- כעת יש למלא את הפרטים הנדרשים ולעקוב אחר ההוראות
-
-
בירורים אחרי ביצוע רכישה
-
דיווח על פריטים חסרים או על נזק במשלוח
לקוחות יקרים,
אנו עושים כל מאמץ בתהליך הליקוט, האריזה והשילוח בכדי להבטיח שהזמנתך תגיע במלואה וללא נזקים.
במידה ובכל זאת הזמנתך ניזוקה בתהליך השילוח או לא הגיעה בשלמותה אנא רשום/י לנו ונעשה כל מאמץ לתת פתרון בהקדם,
אנו מתנצלים מאוד על חוסר הנוחות שנגרם לך!
-
בדיקת סטטוס הזמנה שביצעתי
-
בקשה לביטול או שינוי הזמנה שביצעתי
-
שחזור חשבונית לצרכי אחריות (טיפול מיידי)
-
שחזור חשבונית לצרכי מס (טיפול תוך 3 ימי עסקים)
-
החזרת מוצר חדש
במידה וברצונך להחזיר מוצר שרכשת, ניתן לעשות זאת בתוך 14 יום מתאריך הנפקת החשבונית ובתנאי שלא נעשה שימוש במוצר והמוצר באריזה תקינה ומקורית, וזאת בהגעה פיזית לסניף KSP.
-
שירות ותמיכה טכנית לאחר קנייה
KSP מוכרת באתר שלה עשרות אלפי מוצרים מיבואנים שונים בארץ ובעולם! באם קיבלת מכשיר תקול או שאת/ה זקוק/ה לתמיכה טכנית, עליך לפנות לנותן האחריות כפי שמופיע בחשבונית הרכישה ובתעודת האחריות שסופקה עם המוצר. נותן השירות הוסמך על ידי היבואן הרשמי וברשותו הידע המקיף ביותר אודות המוצר ואופן השימוש המיטבי בו.
אם אין ברשותך את החשבונית, תוכל/י לאתר את נותן האחריות באמצעות שימוש בממשק מטה
לחילופין, ניתן לבדוק מי נותן האחריות על פי הרשימה
-
החזרה או החלפה של מוצר תקול
-
עדיין לא עברו 14 יום ממועד הרכישה
-
נדרש שירות למוצר שיוצר על ידי Apple
מוצרי APPLE - במידה ומוצר APPLE עבר אקטיבציה (הגדרה ראשונית של המכשיר בעת הדלקתו לראשונה) השירות והאחריות למכשיר תינתן על ידי נותן השירות שצויין בתעודת האחריות ובחשבונית הרכישה גם בטווח ה-14 יום מתאריך הרכישה
בממשק מטה ניתן לאתר את נותן השירות שהוסמך למתן השירות וכן את תוקף האחריות למוצר שרכשתלחילופין, ניתן לבדוק מי נותן האחריות על פי הרשימה
-
נדרש שירות למוצר שיוצר על ידי HP
מוצרי HP - יש לפנות ראשית למוקד התמיכה של HP ישראל בטלפון: 09-8304848 ולקבל אישור להחלפת המוצר ממוקד זה (אישור DOA) וכאשר מתקבל מהם אישור ניתן לגשת לסניף עם טופס והמחשב התקול באריזה מלאה לצורך החלפתו בחדש.
יש לפנות אל המוקד האמור גם בטווח ה-14 יום ממועד הרכישה, זהו המתווה שנקבע על ידי יבואן המוצר.
בממשק מטה ניתן לאתר את נותן השירות שהוסמך למתן השירות וכן את תוקף האחריות למוצר שרכשתלחילופין, ניתן לבדוק מי נותן האחריות על פי הרשימה
-
נדרש שירות למוצרי רשתות- ראוטר/כרטיס רשת/סוויצ'ר
במוצרי רשתות (ראוטר, כרטיס רשת, סוויצ'ר) ראשית יש לפנות למוקד התמיכה הטכנית של המוצר כמצויין בחשבונית ובתעודת האחריות שסופקה באריזת המוצר בכדי שיתנו תמיכה באם המוצר תקין או אישור החלפה ככל והמוצר תקול. יש לפנות אל המוקד האמור גם בטווח ה-14 יום ממועד הרכישה, זהו המתווה שנקבע על ידי יבואן המוצר.
בממשק מטה ניתן לאתר את נותן השירות שהוסמך למתן השירות וכן את תוקף האחריות למוצר שרכשתלחילופין, ניתן לבדוק מי נותן האחריות על פי הרשימה
-
נדרש שירות לכל מוצר אחר
ככל והמוצר תקול/פגום מיד עם פתיחת האריזה ועד 14 יום מהקניה ניתן לקבל שירות ישירות מהמעבדות שהוסמכו על ידי היבואן או לגשת לסניף KSP עם המוצר לבדיקה באריזתו המקורית
בממשק מטה ניתן לאתר את נותן השירות שהוסמך למתן השירות וכן את תוקף האחריות למוצר שרכשתלחילופין, ניתן לבדוק מי נותן האחריות על פי הרשימה
-
-
כבר עברו 14 יום ממועד הרכישה
לקוחות יקרים, לצורך מימוש או קבלת שירות למוצר בחלוף מעל 14 יום מהקניה, יש לפנות לנותן השירות שצויין בחשבונית הקניה ובתעודת האחריות שסופקה עם המוצר. נותן השירות הוסמך על ידי היבואן בכדי לתת את השירות וברשותו הידע המקיף ביותר אודות המוצר, אופן השימוש המיטבי בו, ידע בתיקונים, חלקי חילוף וכיוב'.
בממשק מטה ניתן לאתר את נותן השירות שהוסמך למתן השירות וכן את תוקף האחריות למוצר שרכשתלחילופין, ניתן לבדוק מי נותן האחריות על פי הרשימה
-
-
פניה בכל נושא אחר
-
-
פיתוח עסקי / מדיה ופרסום
פיתוח עסקי
תשדירים | הצעות עסקיות | שכירות - [email protected]
מדיה ופרסום
פרסום | חסויות | פייסבוק - [email protected]