אם קיבלתם מוצר שלא תואם את רצונכם או קיבלתם מוצר פגום (שלא נפגע עקב השימוש בו) תוכלו להחליף אותו למוצר תקין או להחזירו ולבטל את הקנייה בכמה צעדים פשוטים. כדי שנוכל לטפל בפנייתכם, שימו לב לדגשים הבאים:
  1. זכות הצרכן לביטול עסקת מכר מרחוק בהתאם ובכפוף להוראות סעיף 14ג(ג) לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א 1981 (להלן: "החוק") הינה מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת הנכס, או מיום קבלת מסמך עיקרי העסקה, לפי המאוחר מבניהם.
  2. זכות צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לביטול העסקה כאמור, היא בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה – מיום קבלת הנכס או מיום קבלת מסמך עיקרי העסקה, לפי המאוחר, ובלבד שהתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
  3. עת החזרת המוצר אנא וודאו שהמוצר מוחזר בשלמותו עם כל האביזרים אשר הגיעו עם המוצר


לצורך מימוש זכות לביטול עסקה על פי הוראות החוק יש למסור הודעת ביטול לחברה באחת מהדרכים הבאות:
  1. .מוקד שרות לקוחות של חברת KSP אקספרס בע"מ בהודעה בעל פה בטלפון 04-8141600 בימים א'-ה' בין השעות 10:00-19:00 ובימי ו' בין השעות 09:00-14:00
  2. בדואר אלקטרוני בכתובת: service@ksp.co.il
  3. בהודעה בעל פה שניתן למסור בכל סניפי החברה ברחבי הארץ
  4. בדואר רשום לכתובת קרן היסוד 3 טירת כרמל, מיקוד 3902622
  5. בהודעה בכתב באמצעות מילוי הטופס בתחתית עמוד


מילוי בקשה לביטול עסקה










שדות המסומנים ב-* הינם שדות חובה



    לפרטים מלאים על התנאים לביטול עסקה ראו תקנון ומדיניות 'KSP אקספרס'


    siteMap
    שירות בצ'יק
    סגור חלונית שירות
    sennheiser
    בעת קנייה ב-KSP ניתן להפקיד פסולת אלקטרונית דומה למחזור בכל אחד מסניפי KSP ברחבי הארץ
    במילוי הטופס אתם מאשרים קבלת דיוור, מבצעים והטבות אל תיבת הדואר האלקטרונית שלכם.